Saturday, September 7, 2013

Testimoni Performance Drink

Pm FB : Marlinda Anim (WhatsAp/SMS : 013-3311 860) ** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit**

 “Hubby saya seorang yang  aktif bersukan seperti futsal & badmintonsetiap kali bersukan hb selalu hb selalu rasa penat & bila balik rumah rasa lenguh² badan...saya pun ambil inisiatif bancuhkan PD untuk hb untuk bekalan semasa sedang bersukan dan terbukti hb rasa segar dan cergas sahaja sepanjang main badminton dan boleh stay dalam court selama 1 1/2 jam tanpa henti..padahal kawan yang lain dah bertukar ganti dah..senang cakap dah pancit...saya juga bekalan PD bila hb main futsal feedback beliau juga sama...jadi PD mmg best untuk orang yang bersukan..dan saya juga minum PD sepanjang bulan ramadhan dan saya rasa bertenaga walaupun berpuasa & menyusu anak.”    Puan Mysarah Az


No comments:

Post a Comment