Sunday, July 13, 2014

Kurang cinta pada Rokok dengan Vivix

Pm FB : Marlinda Anim (WhatsAp/SMS : 013-3311 860) ** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit**

Dari kecil lagi aku memang sensitif dengan asap rokok...Abah dulu agak kuat merokok. Kalau dalam jarak 10 meter, dah boleh tahu abah dah mula hisap rokok...

Risau...aku juga merasa risau dengan habit begitu. Tapi aku tahu, sukar untuk berenggang dengan sesuatu yang kita sangat cinta...macam aku ni "Hantu Coklat"....setiap minggu mesti kena makan coklat...buruk juga perangai kan, kalau 1 bar tu boleh melantak sorang.

Abah aku dah tak merokok lagi sebab terpaksa bila ada masalah jantung. Terus dia stop terus, push factor dia sebab 'MAUT".....

Ramai kawan-kawan lelaki aku merokok. Dan ia bagaikan sebati...bukannya tak mahu berenggang..bila ditanya ternyata sukar nak berjauhan dengan rokok ni..pasti ramai yang tahu kandungan rokok menyebabkan perokoknya resah kalau tak 'pekena'...

Hinggalah aku baca banyak testimoni bila pencinta rokok guna Vivix, rasanya jadi tak sedap..pahit...payau...

Vivix ni tinggi antioksidan..selain menjadi pilihan untuk mengelak berlakunya fibroid, isteri-isteri juga menjadikan hadiah kepada suami tersayang....


Antara bahan penting selain pelbagai jenis beri..terdapat  ramuan aktif Resevatrol..yang mana ia mengelakkan pembentukan aliran darah untuk pembentukan fibroid..

Vivix ni tonik pekat macam pes sirap...boleh dibancuh sebagai minuman. Minum sesudu juga lagi mudah, rasanya manis dan sedikit masam..






#cadangan menu Vivix laici
www.cintahatisihat.blogspot.com

No comments:

Post a Comment