Thursday, August 1, 2013

Vita-Lea

Pm FB : Marlinda Anim (WhatsAp/SMS : 013-3311 860) ** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit**

Vita-lea SHAKLEE merupakan multi-vitamin dan mineral pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada "Vita-min" yang disebut sehingga sekarang. Melalui teknologi, SHAKLEE telah berjaya mengubah bentuk daripada cecair (90 tahun dahulu) ke bentuk tablet dikenali sebagai Vita-Lea.

Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dna buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan RDA. Tabletnya disaluti serbuk nutrisi "spirulina" dan dihasilkan melalui kaedah terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks dikenali sebagai "Explo-tab". Vita-Lea merupakan tablet multi-vitamin paling pantas melarut dalam air dan tubuh manusia. Mineral yang terkandung dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

Melalui ujian klinikal, didapati pengambilan Vita-Lea selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN dalam Public Interest pada tahun 2000.

MANFAAT :

<3 Penambah tenaga segera - memberi tenaga, mencergaskan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan lebih fokus

<3 Pelengkap nutrisi - Kekurangan vitamin dan minreal penting akibat amalan diet yang tidak seimbang.

<3 Keupayaan sistem produktif - Penting kepada kanak-kanak dan remaja yang membesar

<3 Metabolisme - membantu stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan

< Elemen penting untuk sel tubuh - Menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumuhan sel baru, membantu pross tumbesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku, hormon dan menjaga kesihatan tiroid.

<3 Melindungi organ - melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati

1 comment: