Tuesday, June 10, 2014

8 Manfaat Utama Vitamin E Shaklee..

Pm FB : Marlinda Anim (WhatsAp/SMS : 013-3311 860) ** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit**

Vitamin E Shaklee dibuat darpada minyak soya organik dan minyak biji gandum, diekstrak daripada d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh menyerap vitamin E, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Manfaat Utama :

1. Melindungi Jantung

Pengambilan harian 800IU Vitamin E untuk jantung yang sihat! Melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatkan kolestrol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platlet darah melekat ke dinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.




2. Meningkatkan kemampuan reproduktif

Kajian pada tahun 1924, mendapati Vitamin E mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Lelaki yang mengambil 600IU - 800IU Vitamin E sehari mampu menambah bilangan sperma mereka.

3. Anti- Penuaan.

1 kapsul Vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, jerawat dan bintik penuaan. Ia mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.

4. Anti -Oksidan yang kuat.

Pengambilan lebihdari 1,200IU sehari membantu melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi, katarak dan masalah penglihatan.

5. Tenaga berterusan

Meningkatkan tenaga seksual dengan membekalkan oksigen yang cukup.

6. Memperbaiki artritis

Meningkatkan keanjalan saluran darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos, sakit sendi

7. Menghalang keguguran

Merawat musculus pectoralis otot dada, sindrom prahaid dan simdrom menopaus seperti hor flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang keguguran.

8. Memperbaiki parut

Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh disapu terus pada luka.

Dicadangkan diambil bersama Vitamin ACE (beta carotene, Vitamin C dan Vitamin E) untuk melawan radikal bebas.

TIPS Masker dengan Vitamin E

1. Picitkan kapsul Vitamin E dan sapu ke seluruh wajah

2. Boleh juga ditambah susu ESP untuk impak yang lebih ketara!

JOM SIHAT!!

No comments:

Post a Comment